fredag, maj 29, 2009

poolparty

Nu känns det verkligen som att sommaren är här på riktigt och det är verkligen underbart. Idag har jag varit ledig så jag har först tillbringat min dag i solen i Humlan och jag fick faktiskt lite färg.
Sen mötte jag upp André vid StureP, och vi gick till Grodan och satt oss där i solen. Han tog ett glas rosé och jag vill ha San pelegrino, men det hade dom inte så jag körde på deras egna...
Och vem tror ni vi stöer på där om inte självaste Peder "Greven" Fogstrand? Ingen vacker syn, så André fick sitta i vägen.
Jag får senare ett samtal av Bea (I love that girl) och säger att hon sitter på Friday´s. så vi går och sätter oss där istället och som vanligt blev jag itvingad ett glas vitt, och det var riktigt gott.

Nu sitter jag hos min bror och grillar, dricker rosé, har pool party och livet är allmänt underbart, men bara just nu, när jag försöker glömma alla mina bekymmer.


Juste, jag har shoppat skor idag också.