tisdag, maj 26, 2009

naket i samhället

Mitt val av kläder var inte det bästa idag. Min vipkjol har flugit upp tusen gånger idag, och när jag gick på trottoaren så körde en bil förbi och tutade flera gånger och det var för att man såg hela min rumpa för att min kjol flugit upp! Det var det bästa han kunde få idag. Dessutom hällde Anthony vatten över mig idag och jag hade en vit top på mig, så passande. Jag var nästan lite sugen på att ta av mig BH:n faktiskt...
Halva dagen idag har jag spenderat i skogen med min biologiklass och varenda muskel på min kropp har varit spänd hela tiden. Jag tål inte att vara i skogar och inte insekter heller och det var bland annat det vi skulle plocka. Ett fåtal gånger fick jag lite panik då andra plockade, men ag fick faktiskt dispens för att jag inte klarade av det. Snäll lärare tycker jag!

Nu ska jag traska hem tänkte jag och packa ihop grejjer från min lägenhet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin kjol :) var har du köpt den?

Emma sa...

jag älskar dom dära conversen!!!! :D

Honey Bourbon sa...

kjolen kommer från Monki.

Tack Emma , jag vet att du tycker det, du kan få ta över dom efter mig. Då kommer dom vara sååå snyggt slitna! Love it!