måndag, maj 25, 2009

off the road


Jag tänkte faktiskt lägga mig relativt tidigt idag för att vara mig. De senaste dagarna/veckorna har jag lagt mig mellan 02 och 05 på nätterna vilket inte alls är bra. Dessutom har jag tagit ett glas vin nästan varje dag och till och med gått ut och festat på vardagar. What´s happening to me?
Men jag lovar mig själv att det ska bli ändring på det efter sommarlovet.

Imorgon börjar jag klockan 10 så jag får mig en liten sovmorgon åtminstone. Dessutom ska det vara ännu varmare imorgon än det var idag, vilket är helt underbart. Jag har redan planerat att ha på mig kjol då. Egentligen borde jag ta mig tid att skriva en svenska uppgift som ska vara inne imorgon på morgonen, men jag fuderar på att ändra min rutin lite och lägga mig nu och gå upp tidigare och göra den då istället. Ingen big deal va?

Godnatt kära läsare!

1 kommentar:

Anonym sa...

godnatt