måndag, maj 04, 2009

just a few hours left

This is driving me NUTS! 
Jag sitter och kämpar emd uppsatsen nu som sa vara klar imorgon, förövrigt så gör alla i min klass det nästan då alls facebook-statusar handlar om " Skriver world lit..." etc. till och med min. 

Jag antar att jag komer sitta upp hela natten, som jag sagt innan och skriva. Eftersom jag är så petig när det gäller uppsatser kan jag sitta och ändra på en meningen i flera timmar, dock vet jag inte om det är en bra eller dålig egenskap. Det resulterar i att jag aldig blir nöjd i alla fall...

Nå ja, back to work, och ja, ni får ringa mig och smsa. Behöver mentalt stöd right now! Ska även fortsätta äta lite ben &jerry´s.


P.S Börja aldrig på Internationella Brat programmet...

4 kommentarer:

hanna sa...

call you sen hjärtat, har news!!!

<3

Ryan sa...

C´mon giiiiiirl!

erik brännmark sa...

hahaha nytt smekis för IB (: LOL CHALLE:P

matilda :D sa...

half baked <3

puss matilda