torsdag, maj 21, 2009

hos mamma

Nu är jag framme i Kramis och shit vilken kontrast det är i jämförelse med min riktiga vardag... känns väldigt fel att vara här liksom.
Flygturen hit jag ovanligt snabbt idag.. det tog 40 minuter, precis lagom innan jag blev riktigt illamående (jag har en tendens att bli flygsjuk/åksjuk), men det gick bra.

Mamma och mormor kom och hämtade mig och vi drog på en lite shopping runda också. Jag köpte en kjol och ett par chanel inspirerade ballerinas från Nilsson 1000:- Bra kap! Förhoppningsvis kpmmer det att väga upp min helg.
Alldeles starx kommer och Malin hit och vi har massor att prata om, jag hoppas också att hon ska sova hos mig inatt! Det är alltid lika mysigt. 


Nu ska jag hjälpa mamma med maten lite - dagens rätt är Entrecôte, klyftpotatis och bearnaisesås!

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Va fin du var idag :) jag tycker om din blogg!

Mvh Cornelia

Anonym sa...

ATT DU ENS ORKAR PÅSTÅ ATT TUSEN KRONOR ÄR BILLIGT!!!? du är så jävla patetisk!!!

Tina sa...

vilka söta !

kramar Tina

Honey Bourbon sa...

tack så mycket Cornelia!

- jag har aldrig påstått att det är billigt.. men det ade kunnat vara dyrare...