tisdag, maj 12, 2009

natt.människa


Mitt-i-natten-plugg är verkligen inte bra. Men jag kan inte hjälpa det att jag är en nattmänniska. På något underligt sätt finner jag alltid motivationen på nätterna...

Jag pratade nyss med Malin angående psykologin för hon är bra på det vad jag vet, men den här gången var hon tyvärr inte till så mycket hjälp. Shame on you!
Resten av veckan för min del är väldig fullspäckad, som vanligt. Jag undrar nästan varför jag tackar ja till allt, jag borde kanske göra en ny strategi?

  • Imorgon har jag practice exams i psychology och business and management
  • sen o-fikan, sen Järkeborns kick off
  • på torsdag ska jag göra nästa practice exams prov och plugga arslet av mig
  • sedan städa
  • Matthew Williamsons andra kollektion släpps också
  • efteråt ska jag på ett mingelevent
  • sen ska vi till spyan - natten lång
  • fredag har jag inga prov, men ska på retorik utbildning
  • på kvällen ska jag grilla
  • lördag plugga
  • söndag agenda och plugga

2 kommentarer:

Laura sa...

ska du köa?

Honey Bourbon sa...

nej jag gjorde inte det.. gjorde du?