måndag, maj 11, 2009

jag orkar inte Chantalle mer

Nu är det måndag och det betyder skola. Pappa ska köra mig idag för han ska åka senare till jobbet.
Vädret hade kunnat vara lite bättre idag tycker jag, fast jag är ganska trött på solsken nu när jag inte alls är på solskens humör!

Idag ska jag bara gå i skolan, och plugga för imorgon börjar våra practice exams och det kan slänga sig i väggen. Jag har så mycket problem nu att jag inte orkar bry mig om det, men jag vet att det kommer ge mig ångest sen... Fast jag tror att det är viktigare att reda ut sig själv före någonting annat... eller vad tror ni?
Jag måste komma ihåg att ringa polisen sen också och göra en anmälan. Jag tror att jag är stammis hos dom nu efter allt som händer hela tiden.

Förövrigt så mår jag skit just nu och tycker att allt och alla kan dra åt helvete. Dessutom har jag i princip ingen mobil för jag har ingen laddare till den, men jag hittade en gammal hemma som jag tog, så ni kan nå mig iaf!

NI får "tummen-ner" bilder idag - 


3 kommentarer:

sara sa...

vad är det gumman?

Juliette sa...

jag verkligen älskar din tattoo. Jag gillar din blogg väldigt mycet oxå!

Kram Juliette

Honey Bourbon sa...

tack så mycket!

sara jag ringer!