lördag, maj 02, 2009

Valborg - as it should be!

Goddag allihopa.

Det känns som att jag har väldigt mycket att berätta för er och jag vet inte var jag ska börja.
Jag ska nog avsluta hur dte var på valborg först, eller iaf lägga in lite bilder, sen skriver jag ett nytt inlägg vad som hände igår på första maj då vi i MUF blev påhoppade av extrema vänster partister...

Jag har förövrigt precis vaknat efter att ha sovit i 16 timmar! Jag led sömnbrist igår. Jag sov bara en timme efter valborg och gick upp 7 på morgonen och sen var jag på CK med U´MUF och på benen hela dagen, bakfull,övertrött (så jag skrattade åt allt), lite snurrig i huvudet fortfarande, och jag hade hemskt ont i fötterna och vaderna, för jag hade sträkt min ena vad under valborgsnatten...och den gör fortfarande ont! 
Och när vi var hos Joel under valborg så hade han en MOORE-forograf hos sig, och en rökmaskin och en discolampa som gjorde mig helt dizzy. Dessutom bode han högst upp och när vi gick upp på taket på Storgatan 20 på Östermalm så SÅG VI UT ÖVER HELA STOCKHOLM, så underbart!

Jag och Carro på Soap
Sara och Cilla
Soap

Tjejerna

Jag och Magda
Ohja...




Sara


Jag och Magda
Jag sov hos Tom där 8 sycken andra gjore, jag och Sara tog sängen. Tom och Irish-boy ligger på golvet, och i soffan trängs fyra stycken!

2 kommentarer:

Laura sa...

sjukt spårad kväll!! när kom du hem?

Honey Bourbon sa...

hahah, alltså hemma och sov var jag hos Tom kring 04 unegfär, hemma hos mig var jag klockan o8 och gick och la mig 7 på kvällen! Försåt du hur trasig jag var igår eller:P


Sov du hos Joel?