måndag, maj 25, 2009

fredag på fredag


Jag är precis hemkommen efter att ha spenderat en underbar eftermiddag med Bea på stan idag. 
Vädret har varit så galet bra också dessutom. Bea och jag mötter upp i stan och sen gick vi till Kungsan där vi sedan kom på att vi ville sätta oss på Friday´s - så det gjorde vi. Jag beställde in en chokladmilkshake (så typiskt mig) och Bea en Öl (typiskt henne). Sen beställde vi in lite mat, och då kom Patrik och gjorde oss sällskap och då beställde jag även in ett glas vin till mig!

Det kändes som en rikigt fredag faktiskt. Jag gjorde även en lite shoppingrunda och köpte mig en ny mascara och en kjol på H&M.

Idag hade jag på mig ett par trashade jeans med hål i, och efter att ha varit i solen hela dagen så ar jag faktiskt blivit lite brun och det är mellan hålen!! Jag märkte det när jag kom hem och drog av mig byxerna.
Om ni kollar noga på bilden kommer ni att märka det - breda mörkbruna ränder! Det är min bränna!

3 kommentarer:

Carro sa...

HAHAHAHA MEN SNYGGT CHALLE!!! Zebran ;)

Anonym sa...

du borde visat lite mer hud ;)

Jonas sa...

du fick bevisat för dig att solen visst tar i SVERIGE ;)