onsdag, maj 20, 2009

Munkhammar, expressen, Italienare och vin!

Den här dagen började väldigt dåligt, men den slutade faktiskt riktigt bra! Klockan börjar nu närma sig 01:30 och jag kom faktiskt nyligen hem efter 1 glas vin med Leo, Anders och Vendela som är designer och egenföretagande. Hon och jag pratade väldigt mycket om den branschen och det var väldigt intressant och lärorikt. Vi höll till i Lokalen på Kungsholmen förövrigt.

Innan dess så var jag på MUF-möte där det kom massa nya medlemmar. Efter det så hade Johnny Munkhammar en föreläsning och den var riktigt bra och intressant, I like! 
När den var slut så gick en del av gänget till centralen för att vissa av oss skulle täla (dock inte jag) för att vara väl förberedda när VALSTUGORNA ÖPPNAR IMORGON FÖR EP-VALET!! SÅ RÖSTA NU ALLIHOPA! RÖSTA BLÅTT!!!
Vi hade välldans roligt där! Det kom Italienare förbi till och med och undrade vad det var för uppståndelse och jag och Rutger (eller Rutgero på Italienska) skötte snacket galant! Sedan spelade vi in en "dokumentär" och det var sååå roligt! 
Dessutom kom expressen och tog kort på oss sov.osv. så jag tycker ni sak köpa Expressen imorgon och kia in oss snygga MUF:are!

Nu ska jag sova för att imorgon har jag mitt sista practice exams prov och det är i Svenska!


3 kommentarer:

Joel sa...

du är då alltid i farten ;)

Anonym sa...

Hur kan M acceptera Jonny Munkhammar som medlem?
Han är ju långt mer höger
än Moderaterna.

Honey Bourbon sa...

Han var väldigt lärorik och intressant att lyssna på iaf!