torsdag, maj 28, 2009

lätt road

Eftersom jag inte alls kommer kunna blogga imorgon för att jag kommer vara i Uppsala och plocka kottar imorgon så tänkte jag skriva ett inlägg nu innna jag lägger mig. Vi ska ha med oss MATSÄCK?! till Uppsala också och jag har inte haft matsäck med mig på typ 4 år, vad har man för mat liksom? - Tanken var att jags kulle handla det idag, men ajg glömde helt bort det. Så jag antar att jag kommer få springa och köpa det på morgonen innan vi åker.
Kom precis hem från Ck där vi i MUF kollade på Champions League matchen, jagvar inte så insatt idag, jag var på ett skratt humör idag. 

Jag är så galet trött nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till, sova kanske? Men klockan är liksom 01:00 och jag sak upp 06:00 för att jag ska kampanja med MUF imorgon klockan 07 så det känns som att jag kommer vara piggare om jag är vaken hela natten. Jag har också sjukt ont i nacken så lite massage hade inte varit fel...

Så här kul hade vi på Ck idag iaf:





Inga kommentarer: