söndag, maj 31, 2009

sommarnatt


Goddag allihopa! Jag måste börja med att säga att vädret är så GRYMT jävla underbart nu! Riktigt bikiniväder!!

Min lördagskväll har varit så sjukt rolig att det knappt finns ord för det, helt oplanerad. Det började med middag med MUF iaf, men det var int så mycket drag förrän i slutet. Det bar av till efterfest hos Micke, vilket var väldigt roligt, men degt bästa kommer nu. Ca 03:00 så går jag, Hannes, Jessica, Marko och Henke till parken och är där hela natten, HELA! Vi gjorde så sjuka saker där att det knappt finns ord för det och jag har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde inatt på länge. Det är det bästa med sommarfyllor som inte alls går överstyr, men man har så sjukt roligt ändå. Iofs gick det lite överstyr, hela mitt vänsterben är uppstyckat, men... BE A MAN!

Till slut så somnade vi alla på en parkbänk, men sen vaknade vi. Folk kollade på oss med häpna ögon klockan 07:00 på morgonen, vi var finklädda dessutom. 
Hur som helst, så gick vi hem till Hannes sen och hämtade en filt och vatten så gick vi till parken igen och där låg vi och sov och solade hela dagen och det var så underbart. Jag har verkligen fått färg. Första gången som det märks på mig här i Sverige. Det var en riktig sommarnatt, vi hade till och med tequila att dricka! Men ni kan dra slutsatsen själva att jag INTE har sovit någonting alls, mina 15 minuter på bänken räknas inte. Dessutom har jag nog solsting, jag solade hela dagen igår, och idag också... Tusen liter vatten är därför nödvändigt.

jag ska senare lägga upp bilder! Då kommer ni förstå hur rologt vi hade!

5 kommentarer:

BEAa sa...

du är så galen, and I love it!

BEAa sa...

du är så galen, and I love it!

Peter sa...

vad har du nu gjort för sjukt ;)

Jessica sa...

Haha, jag säger bara - träningsvärk i magen! sug min röv!

Honey Bourbon sa...

hahaha, langa bilderna ;)