fredag, maj 01, 2009

Wild and crazy

Min valborgs dag och natt var helt wild and crazy och sjukt rolig! Jag ska försöka att dra en snabb sammanfattning:

Först firade vi Lee på en restaurang flera stycken och vi hade riktigt trevligt. Sedan fick jag stressa som en dåre hem till Tom (han bor också på Kungsholmen) och jag tog med mig Alexandra. När vi kommer in ligger Tom i badet naken och vill att vi skamkomma in och prata med honom "okej"? Anyway... där var några stycken och vi hade kul, en kille från Irland till och med och han hade en otroligt skön dialekt. Efter de, gick jag och company till Joel på Östermalm där det var världens fest, med rökmaskiner, en fotograf från MOORE, gratis drinkar och allt. Och han har så himla fin lägenhet to die for, gräddhyllan på Östermalm kan man säga. Han bor högst upp och han hade en terass på taket så när vi gick upp dit såg vi ut över HELA Stockholm, verkligen hela! Underbart!

Vidare efter det, gick jag och några till till Soap Bar där vi spårade helt, sjukt kul! Sen gick vi till East. Sen gick jag och Sara hem till Tom för att sova klockan 4 på morgonen och där sov även 8 andra personer, på golvet, på hög i soffan, 4 i sängen ( JAG VAR DÄR FÖRST).

Vi hade en toppenkväll med andra ord. Jag ska lägga in bilder senare och nu är jag knappt levande och ska tillbringa hela dagen med MUF!

2 kommentarer:

Carro sa...

GALEN KVÄLL <3

marcus sa...

det var helt insane, men du höll dig gnsaka bra!