fredag, maj 15, 2009

hundar, bättre än pojkvänner

Sådärja, nu har jag fått min dagliga dos av "springa-på-stan-och-kolla-kläder-och-träffa-kompisar" så underbart, Vädret är förövrigt fantastiskt idag!
Som vanligt stog jag med Laurs på NK där hon jobbar och vi skvallrade mest om allt och alla, sedan kom trollkarlen Kim, men han trollade inte för oss idag vilket var lite tråkit, men nästa gång kanske?

På Norrmalmstorg träffade jag gänget som kampanjade idag och dessutom världens största Sankt Bernards hund som jag ble helt kär i. Jag står fast vid att jag ska ha en stor hund istället för en pojkvän i framtiden!

Bjuder på en dagens också - Stor tröja från Velour, rosa klackar, väska från Chanel och solglasögon från Robert Clergerie.

3 kommentarer:

Stina sa...

jag älskar din klädstil tjejen.

kramar stina

Linda sa...

såå sant, killar är bajs!

Honey Bourbon sa...

tack så mycket :D