söndag, maj 03, 2009

spårad helg






Helt seriöst guys, så vet jag inte vad som har hänt med mig. I evigheter nu har jag tjatat om att jag vill festa, verkligen festa så alla "gamla" minnen försvinner och jag kan få nya, men inget har hänt. Men den här helgen var ju helt spårad. Det har varit full rulle ända sen i torsdags och nu mår jag som jag förtjänar, SKIT! Men jag är ändå nöjd! Jag fick vad jag ville! Wohooo!

Middagen igår var riktigt trevligt, men allt det roliga började när det var slut. Det roliga var att jag fick massa komplimanger för att jag var sååå brun, men sanningen är den att jag öste på med Brun-utan-sol innan! Och det gav resultat! Så, jag fuskade lite.
När vi stog där i Gamla stan så styrde jag ihop en riktigt bra lek, en av mina favoriter faktiskt, nämligen - "Hejja på alla som går förbi och tävla om vem som får flest HEJ tillbaka" och jag vann ju såklart haha, fick massa kramar också av bland annat, kineser, ryssar, irländare och hippies! Lite roligt. 

Sedan träffade vi på en stor hög tyska farbröder och en av dom ville ta med sig mig ut, så han tog mig under armen och jag följde med... efter ett tag insåg jag vad jag pysslade med och fick tacka för mig och srpang tillbaka till resten. Jag menar, vad ska jag göra men en bunch of tyska dudes??  HAHA you never know!?

Efter allt var det efterfest, roligt! Nu när jag har piggnat till och sitter hemma så är jag trött som fan, lite snurrig än, massa ångest över mina axlar för att JAG INTE HAR PLUGGAT!! Så det ska jag göra idag.. hur trött jag än är!

6 kommentarer:

Anonym sa...

du var så jävla snygg igår!!!

AF sa...

ja skulle ha tagit med dej hem. Du va så vacker å trevlig igår..

puss snygging

Hannes sa...

Snyggt badrum i bakgrunden ;)

Hannes sa...

Snygg tjej, och snyggt badrum i bakgrunden ;)

Anonym sa...

du borde ta det lite lugnare challe...

Honey Bourbon sa...

thanks guys! :)