tisdag, maj 19, 2009

dålig dag


Idag har jag inte alls hunnit blogga! MIn dag började verkligen dåligt!

Det börjar med att jag försover mig, vilket resulterar i att jag bara tar på mig det första bästa jag hittade vilekt var ett par jeans, linne och min tweed-kavaj men det var heeelt fel kläder för idag. Jag kände mig sjukt obekväm och var nära att inte gå till skolan och göra provet bara för att jag kände mig helt hopplöst misslyckad idag.

Sedan när jag är påväg till bussen så missar jag den...mitt framför ögonen på mig!! Då tar jag en annan buss och det tar mycket längre tid och då åste jag hoppa på tunnelbanan med och då när jag sätter mig så stöter jag på mitt ONE NIGHT FUCKING STAND från i oktober typ! Jag verkligen dog, och han kände igen mig med och jag ville bara springa därifrån, så typiskt....


Engelska provet gick förövrigt bra, så jag belönade mig själv med lite shopping efter skolan. Det blev lite sommarkläder faktiskt - ett par löst åtsittande shorts i lin (älskar det materialet på sommaren) och ett superljust rosa linne med detaljerade breda axelband.


Nu ska jag alldeles strax iväg på möte med MUF och sedan sak jag plugga lite inför svenska provet imorgon. Puss på er!

1 kommentar:

Bea sa...

HAHAHHA vem träffade du?