tisdag, maj 19, 2009

tjejer, sluta vara kontrollfreaks

Alltid när jag har beskyllt misslyckade förhållanden så har jag (så klart) varit på tjejernas sida och sagt - Ja men, killar är cp!
Men nu är jag på en helt annan banan. De senaste fyra dagarna har jag prata med 3 av mina killkompisar som är i ett förhållande, har nyligen lämnat eller är på väg in i ett igen med samma tjej. Killarna pratar med mig om deras "tjejer" och säger - "hon är så avundsjuk hela tiden eller", "hon vill inte att jag ska prata med andra tjejer", "hon tycker inte om att jag pratar med dig", "du behöver inte säga till någon att jag pratar med dig om det här va?"

Och så klart säger jag - nej, det är klart. Det här stannar mellan oss (därför nämner jag inga namn)

Nu har jag ändrat uppfattning igen. Okej, tjejer är nästan värre kontrollfreaks än killar. Men,  alla av de här 3 killarna jag har pratat med har varit otrogna och dom erkänner det! Och så klart betrkatar jag dom som svin för det... men, nu förstår jag varför tjejer gör och säger som dom gör angående det här med "att inte prata med andra tjejer". Killarna i sitt försvar (alla tre) har sagt något i stil med - "jag ville vara rebellisk och visa att hon inte kan kontrollera mig, det gjorde mig galen" och att dom inte orkade med kontrollbehovet som deras flickvänner hade. 
OCH JAG FÖRSTÅR DOM SÅ IN I NORDENS MCYKET! Tjejer tagga ner lite!!


1 kommentar:

Niklas sa...

SÅ JÄVLA RÄTT!