tisdag, maj 05, 2009

jag är en never ending story

Klockan är nu "bara" 02:30 och jag sitter fortfarande och håller på med min uppsats och det är inte så att jag finslipar på den, utan jag försöker fortfarande att få den klar vilket jag inte har fått än! Jag har ett helt A4 kvar att fylla med vettiga och litterära ord, det är lättare sagt än gjort. Mitt fantasiflöde står på noll just nu, likaså min lust till att skriva och ork, trots att jag är pigg.
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att ta en promenad nu istället, men jag vågar inte själv...

Det är dessutom så fruktansvärt stökigt hos mig att jag får lust att städa nu, men om jag gör det kommer jag få ångest för att jag inte koncentrerar mig uppsatsen. Bra deal va? Någon dag i veckan ska jag hinna städa iaf, åtminstone försöka. Men det kommer inte bli av, jag vet det. Har så galet mycket att göra. 
Jag funderar starkt på att börja med meditation, jag har alltid sagt att det är bullshit när människor håller på med sånt, men tänk om det verkligen funkar? Tänk om det skulle vara bra för mig? 

HAHAHAHA, alltså ni som känner mig förstår nog att jag bara driver när jag säger sånna saker... Jag menar, hallå? JAG + MEDITATION = HELL NO!

Hur som, så ser det ut så här i min säng just nu, eller iaf den ena halvan av sängen, massa papper, böcker och gamla uppsatser. Ska fortsätta att försöka skriva nu, förövrigt så har jag ställt 5 larm till imorgon eller idag rättare sagt, så om ni går upp kring 6 eller 7 eller 8 så ring och terra mig, är nu gulliga! 

PUSS

2 kommentarer:

emma sa...

du pluggar ju ihjäl dig

Honey Bourbon sa...

jag vet, men jag måste