onsdag, oktober 01, 2008

Acne och carin wester


Ni kommer inte att tro det.. även fast vi har varit lediga idag så gick jag upp klockan 8 av mig själv, hur myket jag än inte ville så gjorde jag det och det har varit full rulle hela dan idag för min del. Har varit på utvecklingssamtal idag också, och det gick bra.. :) sen var jag på stan med först Deson, sen Carro, sen Sara och Andre och jag har shoppat ännu mer idag.
JAg köpte en kofta från Carin Wester och en till mössa :) sen var jag på spaning efter ett par tiger Jeans som jag hade hoppats på att dom fått in.. men det hade dom inte.. Dom är verkligen så efter här i Umeå.. störande!


Iaf, sen tog jag mig en latte på Costas så klart,. och nu är jag hema och ska iväg till stan igen om ca en timme.. och fixa lite hemlisar. Men tills dess tänkte jag plugga matte!

Och jag vill verkligen lägga upp massa bilder, mend et går tyvärr inte för jasg har inte sladden till min Kamera.. pappsen får posta upp de
n!

3 kommentarer:

Anonym sa...

lugg?! :O

Du är så jävla snyg i allt!

Anonym sa...

Lady Gaga

Anonym sa...

snyggt!