torsdag, oktober 09, 2008

De perfekta lockarna

Det är ju verkligen helt insane hur mycket det har regnat idag.. USCH! Det fins iaf en fördel med regn och det är att man får dom snyggaste lockarna i håret då, enligt mig. För jag har egentligen självfall i mitt hår, inte jätte lockigt, men bara vågigt, och dom lockarna blir precis så framhävda som man vill ha dom och perfekt strukturerade efter att man varit lite i regnet. Så det skulle vara perfekt om man kunde hitta något ställe med lite regn där man kunde stå ett tag innan man ska ut en kväll!
(Och säg inte att man ska stänka lite vatten i håret.. för det är definitvit inte samma sak)
Det syns nog på dom här bilderna...






Idag var det riktigt skönt med sovmorgon fast jag gick upp gansak tidigt ändå och jag blev sms-attackerad igen ca 7 och 8 på morgonen! SUCK!


Snart ska jag iväg och träna också och attans så skönt det kommer bli :) Sen när jag kommer hem ska jag plugga som vanligt, måste verkligen läsa ut boken prästungen som vi har i svenskan, och den är inte alls bra.
Men vi hörs sen, ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA sämst du är challe, du är utelåst och sitter hos mig nu ;)

Honey Bourbon sa...

haha, ja men tack för ikväll ;)