onsdag, oktober 08, 2008

Fjällräven och minusgrader!

Nu har jag äntligen duschat i riktigt varmt vatten och det var galet skönt. Mamma ringde nyss också och jag berättade att det var minusgrader idag imorse och att jag höll på att frysa ihjäl så hon sak köpa en ny fjällisjacka till mig på Fredag, perffa då kommer jag få den sen när jag kommer hem på kvällen. Den här gången tror jag att det blir en röd, fast är gansak sugen på marinblå med.. men röd är nog lite roligare och lite mer juligt :) Så då kommer jag bli en glad tjej!

Idag när ag gick igenom stan också så kunde jag inte låta bli att köpa ett par jätte fina, beiga, stickade stora mysiga tumvantar. Om det är lika kallt imorgon så kör jag på min päls-mössa:) Men nu måste jag ringa pappsen och säga att han ska köpa ett par skor till mig som jag har spanat in på hamnis. Hoppas ingen har haffat dom än!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nice! :-)Den jackan är såå mysig. Jag har en mörkblå. :-) Ser fram emot att få se dagens outfit med den på dig ;-)

Kram
Sanna

Honey Bourbon sa...

Men tack så mycket, hade en precis likadan fast grön förra året, men den blev stulen på skolan så jag måste köpa en ny iår:)

Anonym sa...

Jaha va synd! att folk aldrig kan hålla tassarna i styr *suck*
Jag hade en gås som blev stulen. då köpte jag fjällis i stället och den har ingen rört tack å lov.

Honey Bourbon sa...

okej, men ååh så sjukt irriterande! Nyss blev min ipod touch också stulen :/ Ja, men va rädd om den, du vet att dom är eftertraktade :)