söndag, oktober 05, 2008

heta farfyllda nätter

Igår kväll och inatt har varit väldigt jobbiga.
Det började med att jag var i stallet med småbarnen och hade spökkväll, men edt var rätt mysigt förutom att dom skrek, sprang runt os. hela tiden och jag visste inte vad jag skulle ta mig till.. vissa blev så rädda att domb örjade gråta och då var ju vi som var ansvariga för det att trösta dom.


Efter det, körde sofia in mig till stan för jag skulle på fest och det blev det.. även om det inte var en höjdare den här kvällen så. Men ska jag vara ärlig så hade jag hellre legat i sängen med malin. Iaf, när alla började ra sig hemmåt från krogen så var ju delvis kul från början.. när alla skulle fyllekäka, sen kom Elin och vi stod och pratde medans hon väntade på skjuts.
Sen drog jag mig vidare på efterfest.. Men det var inte planerat.. iaf på vägen dit så hände det några grejjer som jag bleb jätte arg och sur över.. men då träffade jag Malin N, tack och lov. Och eftersom jag inte ville sova där jag skulle sova den natten så sov jag hos henne, och även Henke och Mika följde med oss dir och vo var hemma runt 5. Och Mika och Henke är ju helt.. sjuka.. haha?! Vi hade roligt iaf, och alla vi 4 sov tsm i malins äng och det var rätt mysigt och dom där 2 killarna har ju världens sjukaste humor så jag och Malin kollade bara på varandra och skakde på huvudet och skrattde. Men till slut somnade vi
.

Klockan halv 11 så fick jag sms av Malin V, och hon skrev att hon har kladdkaka hemma så hon och henne mamma kom och hämtade mig hos Malin N och då kom jag och Malin hem oxh åt kladdkaka. Sen låg vi i Malins säng och bara hade det supermysigt och kollade på Nya Beverly Hills! SÅ BRA! Fast jag sov så jag såg inte så mkt..





Du är död i mina ögon!

Inga kommentarer: