tisdag, oktober 07, 2008

Förvirrad tjej..

Jag vill inget hellre än att gräva ner mig i en säng just nu,. bara försvinna ett tag och komma tillbaka när allt har lugnat ner isg och är bra igen. Jag vill ha mitt glada sällskap vid min sida, och jag vill höra någon säga orden; Det ordnar sig, det vet du att det kommer att göra. Men jag vet att det är omöjligt och att jag lever i en drömvärld..men jag slutar aldrig att hoppas.

Jag har inte insett förräns nu hur lost jag har varit hela dagen. Jag trodde verkligen att det var måndag idag, så jag tog min vanliga sovmorgon, så jag var i skolan kring halv 10, när jag kommer dit, öppnar mitt skåp kollar på mitt schema och är på väg att gå till spanskan så ser jag att det är tisdag, jag har precis missat spanskan och nästa lektion börjar inte förräns 11. Jag var helt förkrossad. Sen hade jag även ett bestämt möte under lunchen (jag trodde det var måndag så vi har långlunch då) men på tisdagar har vi inte det så det där mötet i stan, gick ju inte alls att ordna så jag fick dra ett sträck över det och ringa och ursäkta mitt misstag.

Hur som helst så har jag gjort klart svenskan nu, bokat in mitt CAS-möte tills imorgon (om jag nu gjorde rätt?), och nu vill jag plugga matte, men har inte matteboken här så nu kommer jag ha ångest för det hela kvällen.
För övrigt så måste jag ringa NK i stockholm imorgon och beställa min födelsedagspresent som jag ska få av pappa, och förutom det så har jag hittat 2 par skor som jag ska haffa här i Umeå. En gnutta ljus i den gråa vardagen iaf.
Och runt 21:00 ikväll ska jag träffa W
.

Inga kommentarer: