fredag, oktober 31, 2008

Relax with bubbles



Min kväll har varit super, efter att folk åkt hem, så fick jag för mig att bubbla..


Så efter att jag fyllt bubbelbadkaret och lagt mig i där, så knackar det på dörren och då kommer min bror in med ett glas champagne eftersom det var kvar lite efter att allt folk gott. Så super härligt!


Så min kväll har verkligen varit Relax with bubbles!




Nu sitter jag här med ansiktsmask på och massa tankar flygandes runt i mitt huvud. Bland annat om, vad vill jag bli när jag blir stor? Varför allt är som det är osv.


Jag fick även massa konstoga tankar inom politikes värld, och just nu har jag dragit slutsatsen att: Höjden av diplomati är att be någon dra åt helvete på ett sånt sätt, att man faktiskt ser fram emot resan... Smart va?

1 kommentar:

Anonym sa...

mys kväll med andra ord;) bara jag som fattas då!