fredag, oktober 10, 2008

Idol fredag och mys

Men hej på er! Nu är jag hemma hos mamma och bussresan var väldigt hemsk idag, Jag mådde jätte illa hela vägen, och vet inte alls varför men det sitter i än.. Vi har i alla fall bänkat oss framför idol och fredag hela veckan och det är så bra! :) Sitter även och äter sallad, precis vad jag var sugen på idag!

Ikväll tänkte jag även hinna med att plugga lite svenska och skriva en av mina 2 spanska uppsatser, sen duscha för imorgon ska jag först på MUF-mötet så jag måste gå upp ca 08:00, sen så är gay-festen, den blev dlyttad tills imorgon. Ganska skönt, för då slipper jag stressa idag. Och om jag får tid imorgon så ska jag gå runt lite på stan också. Men jag tror att det kommer ta ganska lång tid på mötet imorgon för det kommer vara val osv. Och det tar tid, men det är faktiskt intressant och speciellt om man är kandidat :)

Jag hade också lovat i mitt tidigare inlägg att berätta vad som egentligen hade hänt, men jag känner att jag inte är helt redo för att komma ut medf allt än. Men snart så. Jag lovar :)

Inga kommentarer: