fredag, oktober 17, 2008

skola - fest

Jag är verkligen helt död idag. jag somnade strax efter 2 inatt...

Nu sitter jag på skolan och vi har engelska och jag Hanna och Andre jobbar på våran orals, det går ganska bra tycker jag :)


Idag när jag vaknade också kände jag att jag ahde sjukt ont i mitt ena öra (höger) så jag kanske håller på att få öroninflammation eller nåt. och det är samma öra som jag drömde om för någon natt sen sprängdes av blod! Lite sjukt.

Idag ska jag vara "sjuk" från spanskan, för att jag ska hinna med bussen, och jag har sagt nu kanske 5 ggr på rad att jag måste gå tidigare så det börjar kännas pisanmt nu. Och jag är faktiskt lite sjuk om man tänker efter, har ju ont i örat.


Ikväll är det fest, och den festen komemr gå i porrens tecken. Vi börjar kvällen med att fixa oss hos mig och att ha en liten gossip-girl kväll. Ska bli super mysigt, sen kanske Johannes kommer och brryter mönstret så han blir enda killen i sällskapet.. (stackare)

Men jag måste jobba vidare nu!

Inga kommentarer: