måndag, oktober 06, 2008

Chantalle? är det du?

Nu är jag hemma i Umeå igen.. och vet ni vad det är förbannat kallt ute! Men snart får jag min fjällräven jacka igen.. så då blir allt frid och fröjd igen. Jag hatar verkligen att frysa.

I helgen har jag varit i kramis, och ingen kände igen mig. Jag har bara gjort en liten förändring och det tog minuter för folk att förstå att det var jag när jag träffade dom. Jag fattar bara inte?! Jag trodde först alla var sura på mig för nånting.. men sen fick jag höra hela tien.. Men alltså shit är det du Chantalle?! KÄNDE inte igen.. du har ju ändrats så mycket och bla bla bla.. men det tycker ju inte jag.

Nu måste jag strax gå och lägga mig är galet trött och jag vill vara pigg och glad imorgon i skolan för det går det genast mycket bättre att plugga. Och jag ska nog somna in till NIkki Sixx röst inatt.. den mannen är helt suverän!

Godnatt på er Peops!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men, du har ju klippt dig och alt.. inte så lätt att känna igen dig då!!! Men du är fortfarande lika snygg! GRRR

Anonym sa...

finns det någon bättre snyggare, hetare?