onsdag, oktober 22, 2008

inbjudingar och inbjudningar

Godkväll cupcakes.

Klockan är bara strax efter 7, och det känns superbra att jag har hunnit med nästan allt och klockan är så lite. Fast nu har jag också konstaterat att jag kan vara uppe ganska länge för vi har sovmorgon till 11:40 imorgon! SUPER.

Kollade nyss igenom min mail, och jag har fått en inbjudan till Mango, den 29:e och det kommer bli massa mingel och goodiebags och det gäller för mig och en vän, etc. Sen har jag fått 2 biljetter till premiären av nya James Bond filmen nästa fredag alltså. Så det blir nog jag och pappsen som går tror jag. Mysigt! Det är så bra att blogga!

Och juste, jag längtar tills jag får springa i stan i Stockholm för det var så längesen, affärerna jag först kommer besöka är så klart, Natalie Schuterman, Urban Outfitter, Acne, Norr, weekday och två tre gånger! Love it!


Inga kommentarer: