torsdag, oktober 23, 2008

Ny layout, Stockholm

Nu är jag hemma, äntligen! Min dag har verkligen varit pain in the ass, och jag menar verkligen det. Brännskadan var tydligen alvarligare än vad jag trodde så jag gick på apoteket och köpte någon linda som jag ska linda runt det och någon salva som tydligen ska vara bra.
Jag kom i alla fall nyss hem, har varit på stan och ätit med Hanna, Hanna, David och Andrea riktigt kul faktiskt.

Som ni ser så har jag ändrat min layout på sista tiden ganska mycket.. kan verkligen inte bestämma mig. 
Juste, min mamma bokade värsta perfekta fluget till mig imorgon till Stockholm. Vi slutar ju 09:20 så hon bokade tt 12:45, helt perfekt. Då hinner jag gå hem i lugn och ro, och inte stressa kanske hinner gymma till och med? Sen så kommer jag ju på dan till Stockholm och kan käka med pappa innan jag ska till Elin och allt! Perffa! Nu ska jag bara packa det sista och slänga lite sopor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Karla! Karla! Karla! Karla!

Honey Bourbon sa...

När ska vi bada i Karlafontänen igen då;)