tisdag, oktober 07, 2008

credd till peaches geldof, men fuck Umeå

Lörsagskvällen satte verkligen sina spår må jag säga. Så fort jag blivit frisk från den ena förkylningen kommer nu nästa.. och det är efter sen i Lördags för när jagpratade med Malin N, sa hon att hon också blivit förkyld..sen i L¨ördags då vi båda stog lättklädda ute ca 4-5 på morgonen.

Om ni vill ha en lägesrapprt så suger allting så jävla hårt just nu! Och jag menar det, helt seriöst. Har jätte mycket att göra i skolan, så det ska jag sätta igång med så fort jag skrivit klart, har ingen matlust längre, jag känner mig tom som en tom bruk, jag vet inte varför det bara känns så? Och när man inser hur fel man kan ha om en person så blir det bara värre.. BLÄBLÄ BLÄ!

Men whatever, jag måste i alla fall ge credd till Peaches Geldof, jag tycker hon är rå cool och hon är nog den modellen som är mest självsäker om sin stil och ger dom mest konkreta svaren utan att tänka och juste, en grym inspirationskälla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är verkligen tuff!

Anonym sa...

Men gumman, allt ordnar sig!