söndag, oktober 12, 2008

Överrraskning

Min söndag har varit helt otroligt lugn, men det var rött skönt.
jag kom precis från duschen och nu har jag lagt på mig en ansiktsmask som verkligen bränner i ansiktet, den är i alla fall från Idien och är jätte bra, vet itne riktigt vilken funktion den har,.. men känns helt suveränt efter.

Min buss tillbaka till Umeå går 19:00 så jag har lite tid på mig att plugga och packa, så skönt när man slipper stressa. Inför veckan har jag inga speciella planer förutom massa plugg antar jag, sen på fredag är det fest som vanligt. Ska bli roligt. Sen ska vi väl ha en liten foto-session, men det berättar jag mer om senare.
Och om planerna går som tänkt så kanske jag har en liten överraskning till er så småningom.

Ha en fortsatt bra kväll, jag ska tvätt bort ansiktsmasken nu!

Inga kommentarer: