torsdag, oktober 23, 2008

Ny second-hand?

Nu är jag äntligen klar med allt. Passade även på att göra en liten garderobs rensning, och på ett kick när folk fr¨ågade vad jag slängde ut så ville dom köpa 3 par jeans, 2 från tiger of sweden och ett par acne! Perffa!
- Jag kanske borde öppna en second hand butik här hemma.. eller vad säger ni? Haha, nejrå. Älskar mina kläder, men vissa måste faktiskt bort. Jag tycker synd om dom när jag ser dom ligga och inte användas så det är bättre att dom kommer till en person som använder dom:)

Min rumpa är i alla fall helt trasig nu, har även fått reda på att det är infekterat. Så jag kan sammanfatta allt nu: Jag har en infekterad brännskada på rumpan från en plattång! Och jag kan knappt gå eller nåt...

Jag ska prova sova nu i alla fall, för imorgon flyger jag till Stockholm, ska även göra ett besök på cityakuten så fort jag kommer fram, och kanske sova en stund innan kvällens festligheter drar igång!
Sovgott allihopa! Så kommer jag rapporterar från Stockholm!

1 kommentar:

Anonym sa...

MEN JA CHANTALLE!! Värsta smarta idén ju, och du har så mycket kläder och snygga och allt + att du lär ju få massa pengar fö alla dina märkerkläder!


RICH BITCH;)