torsdag, oktober 09, 2008

Snygga grannar är en fördel

Ojojojojoj! Vilken knäpp kväll jag har haft.
Hanna skickade sms till mig för ca 3 timmar sen och frågade om vi skulle dra en träff på hedis.. och sagt var gjort! Riktigt roligt hade vi, sen när jag skulle hem upptäckte jag att jag hade helt fel jacka på mig så jag var utelåst! Min mobil låg såklart hemma. KUL LIV JAG HAR! I alla fall så knatar jag iväg till Hanna, börjar kasat stenar på hennes fönster för att hon ska komma och öppna, men hon hör inget, men sen fick jag rda på att hon hörde men vågade inte kolla ut. Så jag öppnar dörren by my self och går in. Och där står hon och bakar! Så härlig kvinna! Vi sätter oss ner iaf, och pratar lite om allt och alla, sen tar vi oss en fika. Jag lånar iaf hennes dator sen och lettar fram ett nummer påp eniro så jag kan ta mig hem och lånar sedan hennes telefon. Och till slut lyckades jag, så nu sitter jag hemma! YES YES YES!

Men innna jag hann komma hem helt så blir jag utelåst igen, porten går ju i lås strax efter 9. Men till min stora förvång möter jag 2 av mina as snygga grannar som också ska in, men vet ni vad...! Dom är också utelåsta och undrar om jag ahr nyckel men det hade jag inte så vi 3 står ute i ca 20 min ioch har sjukt roligt. Drar massa med dåliga skämt, lär känna varandra lite mer, sen så fick vi idéer om att vi ska festa tillsammans etc. Efter dom där 20 minutrarna kommer den 3 snyggaste grannen ner och låser upp, och dom frågar om jag sak följa med dom hem osv. För vi hade ju det riktigt roligt, men jag tackar nej för ag inser att jag har massa att göra, plugga, duscha, packa m.m. Så det får bli en annan dag. Men jag har haft en rolig kväll, har ni det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Oooh snyggast i stan ;)