lördag, oktober 11, 2008

Kapten Zlatan

Thomas & Kim och resten av det partysugna gänget drog sig ut på krogen i sundsvall medans jag pkte hem för jag mådde inte alls bra. Jag vet inte alls vad det är.. och har har känt samma illamående nu i några dagar. Inte alls skönt. Vi dansade och sjöng singstar, pratade, drack vin och hade det allmänt mysigt. Och sa att vi verkligen måste ha fler sådanna sociala kvällar tillsammans.

Som vanligt hann jag med lite shopping idag också, det fick bli ett par skor som följde med mig hem, ett par svarta stövletter. Passar till det mesta:) Och det känns så skönt att kunna varva med ett par högklckade skor ibland också. Just nu sitter jag i alla fall och kollar på fotboll och det är alltid lika kul. Men dock ensam.. så det är lite tråkigt, Zlatan är kapten idag med, låter gansak häftigt ändå. Smaka på ordet: Kapten Zlatan.. inte illa.

Men hörrni, vi hörs sen. HEJJA SVERIGE!!

Inga kommentarer: