lördag, oktober 04, 2008

Idag väcktes jag av liten fågel..

..och det är precis som det låter. Jag och mamma skulle och till sundsvall idag och shoppa, så hon skulle väcka mig runt 10 idag. Men när jag ligge roch sover så börjar jag höra samma smällande ljud om och om igen.. så till slut vaknar jag. Och till min stora förvåning är det en liten fågel, en sån md guk mage som har flugit in i mitt rum på nåt sätt och smäller mot fönstret för att ta sig ut hela tiden. Jag hopade ut ur sängen för jag tyckte så synd om den lilla fågeln.. så jag ropade på mamma och vi öppnade båda fönstrena i mitt rum och då flög fågeln ut :d och då var klockan 9 så det var lika bra att kliva upp.

Jag fick med mig rätt så mycket grejer hem idag, Ni vet dom skorna som jag var ute feter i Umeå, hittade jag i sundsvall så ett av mina craving är nu strukna. Sen svarta tighta jeans köpte jag också, en tröja, en skjorta, underkläder, klädrullar, hårspänne och så köpte mamma lite saker också. Och eftersom det är kanelbullens dag och min mamma är så snäll så bjöd jag henne på en Superstor latte och till mig med idag på Waynes coffee och så klart varsin kanelbulle. BRA DAG!

Nu väntar jag bara på att vi ska få tag i nån bil för våran har mammas kille tagit till gävle.. för jag vill till Malin och äta tårta och prata,... Och ikväll blir det fest och utgång.

Inga kommentarer: