söndag, oktober 19, 2008

Skön tjej!



Nu är jag tillbaka till Umeå igen.. SUCK! Bussresan gick helt okej idag, och mina tankar ägnade jag åt Elin och Tom idag. Min vän Elin är en sjuk kvinna, hon ringer mig på kvällen och säger: Att hon sitter på tunnelbanan, och jag frågar var hon ska. Hon svarar till nån! BRA SVAR TJEJEN! Iaf så var jag bara tvungen att veta vem den här "nån" är så jag tvingar fram det ur henne och hon säger att det är TOM! Jag trodde jag skulle dö! HAHAHA
Sen när jag väl sitter på bussen ringer Tom mig, och säger ingenting att han ska vara med Elin, så det fick jag klämma fram ur mig själv. Hoppas dom har en rolig kväll dom två!
Tom har iaf planerat att jag, han och Elin samt några till ska vara hos någon Tobias då och basta osv. Och det låter supermysigt, men gansak stressat. För jag komemr ju fram till stockholm någon gång under kvällen så då måste jag skynda till pappsen och fixa mig och så, sen kan natten börja!


Men nu kära vänner ska jag hoppa in i duschen och resten av kvällen ska jag spendera med dom här grabbarna!  Dvs. Vince Neil, Nikki Sixx, Tommy Lee och Mick Mars!