tisdag, oktober 21, 2008

Chinos vs. Jeans

Jag är ett stort jeans-fan. Det är verkligen ett av mina basplagg, för det kan man verkligen ha när som helst som casual eller viktigare stunder. Och kan komprimerar med en t-shirt för lite mer casual-look eller skjorta instoppat för lite mer sofistikerade tillfällen.

Den här sommaren var ju verkligen chinos it-plagget. Och jag älskar det! fast nu till hösten och vintern känns det helt off. Sist jag hade på mig mina svarta var i London, men du får alla min 4 par åka in i garderoben och vänta tills våren kommer! Ingen hit att bära sommar klderä på vintern! Så jag råder er alla till att också göra det om ni inte vill framstå som rubbade årstidsförvirrade fashionistas!

På bilder har jag

Svarta chinos: Acne
Vit skjorta: Benetton
Skor: Keds
Parkas: Tiger of Sweden
Väska: Chanel
Solglajjer: Porsche designade carreras

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mkt pengar spenderar du på kläder egentligen varjemånad, jävla brat!?

Anonym sa...

Juste allihopa, lägg chinosen på hyllan!
Låg-konnja råder nu!