tisdag, oktober 14, 2008

Porr rektor?

Veckans mest omotiverade dagar är verkligen tisdagar och torsdagar, jag vet inte varför men det är bara så. I alla fall så har dagen varit helt okej idag förutom att jag fick ännu mer plugg att göra så det blir ännu en plugg kväll för min del.

Som ni flesta vet så ska jag flytta till sthlm efter nyår och jag mailar lite med rektorn på den nya skolan och frågar hur det blir med mina kurser osv. för att dom har inte riktigt samma kurser som jag läser där och eftersom IB är ett lite speciellt program så är det mycket som måste ordnas. I alla fall så ska jag nog träffa honom v.44, men vet ni vad han skriver som jag tycler var lite läskigt. Han frågade om jag kan komma hem till honom och prata med honom hemma hos honom och han bor i huddinge. Jag menar, det låter lite läskigt, jag har aldrig träffat eller sett människan och han ber miog komma hem till honom. 
Vad ska jag göra?!

Nu måste jag sätta igång med att plugga, och göra middag som jag tror blir wokade grönsaker för det känner jag mig riktigt sugen på. Hörs senare.

På bilden
Kjol: Tiger of sweden
Linne: H&M
Klocka: Jet set


2 kommentarer:

Anonym sa...

Men ofta? Läskig rektor :P

Anonym sa...

Han vill så klart ha sex med dig.. men om du tänker såhär: Vem vill inte ha sex med dig? ;)