torsdag, oktober 30, 2008

Stress stress stress!

Just nu befinner jag mig hos min bror, och ska sova här inatt. Min dag har varit riktigt stressig, först stan osv. och fixa alla ärenden, fast det såg ni säkert i inlägget innan. Sen åkte jag till min brors jobb, sen hämtade vi 2 Linda, sen skundade vi oss in på Ica och handlade, sen snabbt in på systemet, och ganska lagom tills vi kom hem, ca en kvart senare började allt folk att komma. Men vi hann iaf, det är ett plus i kanten idag.

Imorgon är det också en stressig dag, jag ska åka in med min bror till hans jobb, typ halv 9:s, sen ska vi in till stan, handla lite på buttericks, sen ska han hem. Sen ska jag luncha med pappa, sen ska jag träffa Johanna på buttericks och Hampus, och Marre och några till. Och vi ska så klart kolla på halloweenkläder! Sen ska jag kolla på lite kläder, sen hem till mig och packa allt, sen Bond premiären, sen efter det bär det av till Elin och då är det fest, sen på lördag åker jag hem till mammsen. OCH JAG SKA HINNA MED ATT PLUGGA MATTE OCKSÅ!!!

Inga kommentarer: