tisdag, oktober 28, 2008

Stockholmstjej

Nu är jag lycklig igen, för stunden i alla fall. Nu är det klart, jag flyttar till Stockholm till pappa efter jul. Har precis varit och träffat min nya IB-rektor, han var lite rolig, och frågade mig väldigt mycket om mina mål. ambitioner osv. Jag var väldigt nervös, men det gick riktigt bra och jag kände mig mottagen på ett väldigt bra sätt. 
Sen kom rektorn för hela skolan, och JÖSSES, va snygg han var! SHIT! Och dessutom, han frågaed var jag kommer bo, och jag sa hos pappa, då fråga han var etc. och då visade sig att vi kommer bli grannar, elelr vi bor ca 100m ifrån varann, för han flyttar dit idag! OMG. Och vet ni vad han säger?! - Ja men härligt, då kan vi ha grillpartyn tillsamman!  JAG DÖR!!!  Jag kommer inte kunna låta bli att limma på min rektor!

Idag kommer jag ha en ytterliggare relativt lugn dag, pappa ska åka till skavsta flygplats snart och hämta sin vän från England som ska komma och hälsa på, så jag tänkte följa med på den bilturen. Regnet har precis öst ner, men nu har det lugnat ner sig.  Vi hörs sen!

JUST NU ÄR JAG EN GLAD TJEJ!


3 kommentarer:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN!!!! :D

Anonym sa...

tog lång tid för dig att fatta det beslutet!;)

Anonym sa...

Jag vet att du gillar sånt "V"!