torsdag, oktober 30, 2008

Eventkväll

Igår var jag på en eventkväll på Mango, och jag tog med mig Elin. Det var galet mycket folk men roligt. Hann dock inte blogga innan jag skulle dit, för vi satt på espressohouse jätte längre igår, alltså jag Sara och Micke. Sen när vi gick på stan så köpte jag med mig en lite saker, en kjol, en kjol till mamma som hon hade gett mig en beställning på, och en jätte stor mysig halsduk. Jag kan visa sen.
Men just nu tänkte jag lägga in bilder från gårdagens kväll. 




  • Vi blev make-ade
  • Provade massa snygga kläder
  • Fotografen var efter oss och abd oss posaera med den nya Coca-Colan
  • I våra goodiebags fick vi med oss, Nya cosmo, Loreals nya mascara, och en till mascara och ett halsband.

2 kommentarer:

Anonym sa...

snygg halsduk, var har du köpt den?

Hare bra: monica

Honey Bourbon sa...

Just den har jag köpt på H&M, men den finns bara på vissa utvalda H&M butiker