onsdag, oktober 22, 2008

dagens dagens dagens

Kom nyss hem från stan och just nu är jag stressad som en, jag vet inte vad. Jag var på stan lite längre än planerat.
Jag tog en latte idag igen med Friesendahl och det var lika roligt den här gången, sen gick vi och kollade på kläder etc. och jag var bara tvungen att prova massa saker så det var nog det som tog mest tid ifrån mig. Latten tog vi på costas, snackade även med Tompa där och han är så rolig.

På mitt schema idag står det:
  • Fin städning
  • Tvätt
  • Packa
  • middag
  • boka flyg    
  • plugga
Har tyvärr ingen tid alls för det imorgon för det direkt efter skolan ska jag ha en myskväll med tjejerna.
Idag till skolan slängde jag på mig min tweedkavaj (som jag anser är ett av höstens måsten) från Hope tror jag, Jeans från Topshop, bruna Jodphur och min stora lilla chanelväska. Och denna bild sammanfattar dagens outfit väldigt bra, nu när jag inte har nån kamera.

Nu ska jag göra middag och på dagens meny är det Lax med avocado. MUMS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

var hittar man snygga tweedkavajer?

Kram Hanna

Honey Bourbon sa...

Hej just min kommer från Hope som du kanske läste och den var rätt dyr, och köpt i stockholm. Vad jag vet så ska du kolla i affärer som ahr lite mer preppy-stil men då kommer du får lägag ut lite mer pengar, och gäller det budgetvarianter så är jag osäker på om H&M eller sånna klädkedjor har snygga sådanna. Men alltid värt en titt!

Kra