söndag, oktober 26, 2008

Jag vågar inte..

Jag vet inte vad det är för fel på mig helt plötsligt, men det känns som jag har världens ångest, och jag vet inte förvad heller.. eller jo på ett sätt, men ändå inte. Allt känns bara fel inne i mig just nu, och vet inte vad jag ska göra åt det? Hela kvällen har jag bara frusit och kännt mig hänging och hela tiden tänkt "hur skulle mitt liv vara om jag hade gjort andra val från början" osv. Det förstör bara människor när man tänker så, men jag kan verkligen itne låta bli, jag är så nyfiken.

I alla fall så var jag med Elin lite på stan idag, båda vi var jätte trötta så vi orkade nog inte ens tänka när vi gick idag, Hon köpte en ny mobil från LG idag i alla fall.
Imorgon vet jag inte alls vad som väntar, men är vädret lika dåligt som det har varit idag så stannar jag nog hemma och pluggar matte. Om inte så ska jag ng ta en fika med Daniel som lovat och träffa lite andra vänenr, och juste måste ringa Peter Morris (min blivande rektor) och bestämma träff med honom!

Nu ska jag lägga mig och sova, älskar min säng hos pappa, den är så skön!
Tröja: Mammas
Jeans: H&M
Trosor: Malins
Skärp: Tiger






Inga kommentarer: