tisdag, oktober 21, 2008

Killar, lika bra att lägga av innan det är för sent

Jag har sovit väldigt dåligt inatt, så idag har jag varit fruktansvärt trött. Det blåste och regande galet mycket hela natten och det var så irriterande att höra det så jag kunde inte sova. Men tack och lov så var det riktigt fint väder, och eftersom det var lite kyligt imorse så fick min pälsmössa hänga med mig idag och spets-leggings.
    Förövrigt så har jag haft en rätt så lugn dag idag, och tänkte fortsätta med det. Orkar inte plugga idag, så det får jag göra imorgon när jag har massa tid över eftersom vi har några lektioner inställda. Jag han även med att träna idag, och smärtan i rumpan har försvunnit, men det ser vekligen illa ut! 

När ska killar lära sig att tolka dissar eller att en tjej inte är intresserad?

- Det är verkligen dagens fråga.
Jag har nämligen en stalker efter mig och jag tyccker det är så äckligt obehagligt att jag till och med grät på skolan idag. Han ringer mig konstant, och jag svarar aldrig, när han väl ser mig och jag försöker gömma mig och springa iväg drar han tag i mig och vill prata och är äckligt närgången. Jag har dragit en lögn om att jag har "tappat min mobil" Men vet ni vad.. killen ger sig inte.  Och han är (enligt mig) äcklig, ful, störd, ociviliserad, ouppfostrad och saknar stil totalt!!     FY FAN!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Brat!

Anonym sa...

Chantallicous

Anonym sa...

helt rätt sagt nu när "låg-konjan" är på väg. Ring mig när du landar i sthlm, så haffar vi en fika!