lördag, oktober 25, 2008

Stockholm streetstyle

Nu sitter jag hemma hos (eller hos pappa) och är fruktansvärt trött. Jag trro att vi la oss halv 5 eller  nåt imorse, och Elin stackaren skulle upp och jobba,. så vi klev upp 10 ungefär, och det var inte mycket till sömn. 
Gårdagens kväll blev rätt lugn men lyckad, förutom att Elin skickar iväg mig med en kille (M) ner till tvättstugan!!!!! Fast det var ganska roligt där nere... kul hade vi! Men det hade säkert dom där uppe också.




Gårdagens outfit på stan:
- Tweed kavaj från Hope
- Mössa från acne
- skärp från Tiger
- Skjorta från Lee
- T-shirt från H&M
- Jeans H&M
- Jodphur från NK
- Armband från Prada

Nu ska jag bara slänga i mig mina 2 äggmackor, sen ska jag ta ett härligt bad och vila, och sen blir det fst ikväll igen. Vi ska klubba!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sex/kill strejkade inte du? :O

Anonym sa...

snygging!