söndag, oktober 05, 2008

Bögparty och MUF-möte


Jag har i stort sett sovit hela dagen idag. För jag fick mig bara 4 timmar sen ungefär..Jag känner mig i alla fall som en levande död.
Jonken skickar massa sms till mig nu också för han vill komma hit..men jag orkar verkligen inte med några besök idag, även om jag verkligen vill träffa honom jätte mycket.

Nästa helg ska jag vara i sundsvall mestadels. På feedag ska jag på ett bögparty.. Thomas och Kim ska ha födelsedagsfest så jag ska vara hos dom och festa lite, det kommer blu skojj! Sen på Lördag så ska jag på MUF-möte , det kommer vara ett stormöte för det kommer vara val av ordförande sekretarere, ledamöter osv. Kommer bli spännande.

Men nu ska jag sätta ig¨ng nån mysig film och dricka massvis med vatten!

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh va kul, jag sak också på det där muf-mötet.


Kram Johanna