onsdag, oktober 29, 2008

Espressohouse stureplan

Godmorgon!
Jag har haft en gansak konstig natt, det börjar med att Elin skriver till mig på msn och säger att hon ligger i sängen och är rädd för att någon rycker i hennes handtag... Iaf, det visade sig att det var en fulltjej. När jag väl ska lägga mig och håller på att somna in då ringer men mobil och den ligger i köket, först orkar jag inte kliva upp och hämta den, men jag ändrar mig snabbt och springer och kolalr vem det är som ringer så sent. Numret är verkligen helknäppt och jag vågar inte svara. Eftersom min nyfikenhet är helt oemåtståndlig så ringde jag upp numret fast med dolt nummer, då är det en jäte mörkröst som svarar Hallå typ, och det är en kille som säger att han heter Peter tror jag. Sen blev jag rädd och la på. Numret var iaf nånting med 0543 osv.:S
Jag drömde dessutom (tack vare Elin) att det var nån som ville döda mig inatt och ryckte i mitt handtag..:/ Skitläskigt.


Nu har jag i alla fall tagit ett varmt härligt bad och ska strax ner på stan för klockan 15:00 ska jag möta upp Sara(min gamla klasskompis) och hennes pojkvän MIcke på espressohouse på Stureplan. Sen kanske vi går på stan tillsammans eller nåt.. och jag hoppas att jag kommer komma iväg i tid för det tar evigheter för mitt hår att torka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart ses vi challe-balle!

Anonym sa...

smyg-reklam!!!!!!!!