måndag, oktober 20, 2008

Min rumpa är bränd!


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Imorse när jag vaknade så satte jag igång min plattång direkt,  sen efter att jag snoozat i ca en halvtimme så klev jag upp tog på mig en tröja, plattade min lugg lite snabbt, gick in till badrummet, borstade tänderna. Sen gick jag tillbaka och skulle sätta mig på söngen och tänka på vad jag skulle ha på mig idag, men jag lyckas sätta mig på min plattång!  Jag skrek som en galning svor i ca 5 minuter och började grina och skratta samtidigt för det gjort sa ont men var ändå så roligt + att det var ganska hemskt att känna lukten av bränd hud direkt på morgonen. Jag var verkligen inte långt ifrån att stanna hemma för jag kunde knappt få på mig ett par jeans för det sved så mycket, och jag kunde knappt sitta, stå eller. Jag lyckades i alla fall ta på mig mina kostymbyxer och ta mig till skolan, hälften av spanska lektionen tillbringar jag stående och resten av dagen med massa gnäll! Så bara så ni vet s¨har jag ett 20 cm långt brännmärke på rumpan nu!

Vädret här i Umeå är verkligen skit idag. Så för att lätta upp deprissionen lite tog jag och Hanna F en latte idag tillsammans på stan, och det var rätt trevligt :) Nu är jag fett mätt och tänkte göra lite nytta, typ städa, för det ser förjävligt ute och samla min tvätt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är ju sjuk kvinna! Du lyckas verkligen med allt!

HAHAHAHAH (Y) ;)

Honey Bourbon sa...

haha ja, jo jag vet! Men vet du hur ont det gör eller!!!!

Anonym sa...

klant!