tisdag, oktober 14, 2008

påfyllning i garderoben

Var tvungen att ta en paus i pluggandet och samla ihop tankar lite. Jag ska trax springa på hedis och köpa märk cholkad och plugga matte. Får se om jag orkar med ett helt kapitel idag, men det tvivlar jag på för jag har ingen miniräknare och inte tålamod heller.

Jag är sugen på att handla in nya jeans för att 2 av mina har gått sönder och jag vet precis vilka jag vill ha, dom kommer från acne och jag har glömt vad modellen heter, men en typisk acne modell och vet ni vad jag älskar verkligen acne och whyred och överhuvudtaget svenska designerkläder så tummen upp för det.
Snart är det nog dags att dra på sig pälsmössan också, just min kommer från NK och är gjord av rävpäls om jag minns rätt.


3 kommentarer:

Anonym sa...

HUR KAN DU BÄRA PÄLS?!

Anonym sa...

ANTI-PÄLS!

ANTI-PÄLS!

Anonym sa...

Palla klaga!