onsdag, oktober 08, 2008

Fråga Olle Olle



Ni får ursäkta för en riktigt dålig uppdatering idag, men jag har inte varit hemma på hela dagen och kom precis hem.
Dagen i skolan har varit riktigt seg idag, och jag trodde vi slutade 14:00 för vi hade inställd engelska.. men då hade vi business istället och mina planer gick åt skogen.


Jag hade i alla fall mitt CAS-möte idag med Anita och det gick ut över mina förväntningar, sen så blev jag så glad när jag fick veta att jag kommer få service poäng för min aktivitet inom MUF och mina MUF-möten. Helt Perfekt!
Förövrigt så mår jag inte alls bra, mår sjukt galet illa, andra dagen i rad nu? Och vet inte alls varför, sen har jag fått reda på några grejjer som bara gör det värre... BAJS BAJS BAJS!

Men vet ni vad, idag var fråga Olle Olle i Umeå för han skulle ha en föreläsning på universitet.. och jag tycker han är jätte rolig, så jag ville gå dit bara för skojjs skull, men bara för at vi hade business då vi egentligen hade inställt så sprack det. Men däremot börjar jag klockan 12 imorgon och slutar 4? eller halv 5!

Inga kommentarer: